Thursday, December 15, 2011

salam...

nanti kan....
masa malaikat maut dekat2 mau datang sudah...
kita cakap la macam ni...

wahai malaikat maut yang baik hati...yang x pernah buat maksiat...boleh tunggu skejap?..pasal saya nak sembahyang dulu sekejap...trlambat tadi tengok kartun...boleh ye...

ataupun macamni...

wahai malaikat maut....kau tariklah nyawa orang lain dulu..aku belum sedia laa...banyak sangat buat dosa...nanti kalau aku dah redi nak mati..aku panggil la kau....kau stenby saja...

atau...

wahai malaikat pencabut nyawa...aku tahu kau datang untuk mencabut nyawa....jadi kau ingat aku mau la kena cabut nyawa sekarang??..no..no...noooo....sembarang saja ko...orang x mau,janganlah paksa...suka hatinya saja...orang mau tarik kereta pun ada surat dulu sampai..hutang pun...kau yg tarik nyawa langsung tiada surat...paling kurang mesej laa...

dan macam2 lagi alasan untuk kita mengelak nyawa kita daripada dicabut...

kalau la boleh dibuat macamtu...kan bagus...

boleh sangat kita buat temu janji dengan tuhan...mahu mati sekian2 masa...

kenapa hal mati dirahsiakan??
siapa tahu??
hahaha...tanya la diri sendiri...
kenapa aku mesti stenby untuk mati pada bila2 masa sahaja...macam contoh di atas tu laaa.... www.tips-fb.com

No comments: